Sunday, April 17, 2011

hey! you forget your arror in my heart!

owh...aku dh mle ANGAU nie..
huhu
*suke sorang2*

kachak nyer die
cair aku dibuatnyer
jam tangan merah,baju merah,hp merah hitam
seluar warne kelabu ala2 lusuh cmtu
topi keledar hitam
n rmbut die yg di dye wane merah

*cair aku dibuatnye*
aduhai..abg sam
*sbb mke die iras sam bunface*
hancur loyalty aku nie...huhu

knp lah kau kachak sgt hah?
smpai aku n kawan aku cair
kitorang asyik ckp sal kau jew...
mmg dh betul ANGAU nie..
xleh tgok org pakai bju merah trus teringat kat
ABG SAM ku!!!!

gatal? aku gatal?
xde la..just aku ske tgok die
*hmmm...kalu die thu kan best*
*gatal nye aku!kene cepuk baru thu!*


adus..mmg confirm ssah aku
nk lpekan die nie...
gaya die..waaahhh!
hatiku terpikat!
simple tp smart!!!
huhu...ABG SAM! 
jgn tinggalkan aku!
*dialam khayalan jew*

kalau realiti kan best!
kalau die jd milik aku
sure aku x cri lain dh! CONFIRM!!
die dh panah hati aku nie! <3 <3