Tuesday, April 19, 2011

aku nk satu boleh?

tadi pegi bandar
pastu tengok macam-macam
jenis kereta ade
tp aku berkenan betul ngan satu 
kereta ni
mmg tak boleh blah la

.:: nie lah bakal kereta aku ::.
.:: cantik tak? ::.

warne PINK takde ke?
nak yang warne pink punyer
.:: melalak cam beruk kene simbah asid ::.

takpe lah kalau takde pown
aku nak cari yang lain la



cam ni ke
.:: siap ade awan lagi ::.
.:: teduh sikit kalau drive ni ::.






cam ni ke
.:: cam best je drive kereta ni ::.
.:: hmmm nak try la ::.







ataupun cam ni
^
^
.:: kan comel tu ::.
senang sikit kalau nak berperang ngan US nanti

tapi yang paling aku
teringin sekali
ialah
kereta

nie!


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

.:: kereta paling mahal kat dunia ::.




boleh lah aku bawak
SHAHEIZY SAM aku pegi jalan-jalan
.:: berangan sampai planet pluto aku nie ::.

"wish my dream come true..hek3"