Monday, September 19, 2011

FINAL EXAM? alamak ! !

xku sangka
xku duga
final exam dh pown b'mula

huhuhuhu
kejap jew mse berlalu kan
aku rse cm bru jew smlm MDS
adoi! aku xnk kmbali ke mds~~
kalu org bgi seribu pown aku xnk gak
kalu sejuta bleh dipertimbgkan(materialistik)


sebenarnya aku just nk ckp sal FINAL EXAM
yg dh pown b'mula hari nie
hari nie exam BEL 120 jew
so aku x kisah mne la sbb BI jew pown
ayat b'lagak nk gler~~nauzubillah
tp aku tkot sbenarnya...tkot kne repeat!
malu tau repeat bel !


xsanggup aku..
esok aku ade exam CTU 101 lak
xstudy pown xpe kan...
jwb ikot logik dh r..CTU jew pown
adusss ayat berlagak lagi...ish3 sbo jew lah


hmmm...
bila dikire
dicampur ditolak dibahagi n didarab
exam aku 5 hari jew pown...
so pd 1 OKTOBER 2011 aku dh boleh balik
aku dh bleh cuti sem~~!!!!! YAHOOOOOOOO ! !

so,in the nutshell...
chewaaahhh mcm wat essay BI lak..
ok2 continue..
aku nk ucpkan
SELAMAT M'DUDUKI FINAL EXAM
buat smue warga uitm (mahasiswa/siswi)
WISH U OLL BEST OF LUCK !