Saturday, April 9, 2011

pkwe@bf

mybe bile korang bce tajuk
post nie kat atas korang akan fikir aku
nie mmg gatal kan..




PKWE atau istilah lain nyer BF
semue org mesti nk tahu cmne rsenyer ade pkwe nie 
kan....
termasuklah aku..

kawan aku kate aku nie jual mahal
tp bgi aku
aku bkn nyer jual mahal..
tp aku nk pstikan pilihan yg aku buat tu tepat
aku x nk aku menyesal
atau tersalah pilih org
aku mmg agak cerewet ckit kalau bab2 nk cri
pkwe nie...



aku amat pntingkan org yang ada education
ngn responsible... sbb itu
penting kalu perhubungan kitorang 
kekal selama-lamanya

aku x nk la kalau bru knl beberapa bln
terus couple...
bkn ape..kite blum thu hati budi msing2 lagi..
biarlah knl lme sikit...
yang pling aku x ske ble
couple ngan org yg kite blom penah jmpe...
cmne bleh couple tu? 
aku pown heran...

hmmm...
ntah la..ini semue pndapat aku jew...
aku mmg nk kan seorang pkwe
yg boleh jge aku
bkan ambk kesempatan ngan aku...
tp yg pasti aku thu aku bkn jual mahal
sbb aku selalu nk yg terbaik lam hidup aku...
kite knl x semestinya kite akn
bhagie ngan die..
inilah prinsip aku



kalau ade sesape yg terasa ngan 
post aku nie
aku mntk maaf byk2 sbb
ini pndapat aku... :)