Tuesday, April 19, 2011

i don't beliieeeeeevvvveeeee this!

panasnyer
tak tahan aku
rase cam nak stay je dalam bilik air lame-lame



aha!
aku dah ingat something!
.:: agak-agak korang aku ingat ape? ::.



bile cite sal tandas nie aku teringat kat gambar
yang aku 'ter' nampak kat GOOGLE IMAGES kelmarin

aku nampak satu signboard

tandas untuk ALIEN?
tu yang aku musykil tu..alien tu wujud ke hah?
senang lah alien nak pegi tandas kalau die mendarat or
UFO die terhempas kat bumi nanti an?





waaahhhh! cantiknyer !
macam-macam bentuk bunga ade!
nak beli lah satu!

eh! aku kan pompuan nak beli buat ape?
.:: hiraukan saje ::.



tandas nie dh reserved untk santa clause nie
mne lah thu time die hantar hadiah tu die nk 'ter'buang
senag sikit sebab dh ade tndas untuk die
.:: tandas bntuk muke aku x de kew? ::.





agak-agak korang sanggup x makan 
kalau tmpat cmnie?
kalau aku lahh orang kasi aku 100 juta baru
aku msuk
kalau stakat 1 juta tu NO THANKS la... :)
.:: gaya berlagak ::.


aku nak tnye nie
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





korang nak makan x? best nie!
kecur air liur aku dibuatnyer
mmg best r.
nak try sekali :)