Tuesday, February 8, 2011

dia!

wktu aku mle2 jumpe die...aku lgsng x ske die..zaman 2 aku bru jew form 1...aku bru knl die...kwn2 aku ckp die ske kat aku..tp aku buat xtau jew..aku ingtkan diorng tipu aku...kwn2 aku ckp die selalu tgok aku lam kls...tp aku buat xkisah jew...tp dlm diam aku pown ske kat die..lepas 2 kitorang msuk form 2...aku ngan die terpkse berpisah coz aku terpaksa tukar kelas...tp aku still ske kat die lagi...dlm diam aku selalu tgok die,admire die....hmmm...syg tol lah aku x lyn die dlu...time kitorang form 3,aku dgr2 die dh ade gf.. kecewa sgt hati aku...trus musnah hrpn aku..hancur hati aku...tp apekan daya..salah aku jugak dulu sbb x lyn die...tp ape nk buat nasi dh jd bubur..TP...smpai skrang aku msih syg kat die...aku msih ske kat die..ssah untk aku lpekan die kerana die lah satu-satunya llaki yg prnah buat aku thu ape i2 JATUH CINTA....